Fetele!

Primesc in seara asta urmatorul mail:
Buna. Suntem:
- Anca (nr de mobil care eu nu vreau sa il redau)
- Iulia (nr de mobil care eu nu vreau sa il redau)
- Simona (nr de mobil care eu nu vreau sa il redau)
- Roxana (0742202777 imi place numele ei)
Oferim domnilor generosi servicii cum nu au mai intalnit.
-> Sex oral fara prezervativ = 40 RON o finalizare -> 60 RON o ora
-> Sex oral fara prezervativ cu finalizare in gura = 50 RON o finalizare -> 70 RON o ora
-> Sex normal cu prezervativ = 50 RON o finalizare -> 70 RON o ora
-> Sex normal fara prezervativ cu finalizare in interior sau gura= 70 RON o finalizare -> 90 RON o ora
-> Sex anal cu/fara prezervativ 35 RON ora

Ma intreb daca au stat la masa rotunda toate (plus pestele) si cam au analizat
la fel cum fac eu acum. Si rezultatele provin din luni de marketing research,
product testing si customer feedback. "Auzi fa, ia zi, cam cat sa cerem?"

Cam ieftin sexul anal.

3 comments:

Pitzi said...

Il primesc si eu in fiecare zi ,sau cel putin la 2 zile.E spam din partea unui site care face reclama

Anonymous said...

da..cam ieftin:))
Primesc si eu,dar de alte feluri

Unknown said...

ma .. articolul trebuie redenumit :" ca sa moara fetili" :P