De ziua mea II

Ma gaseste rezemat de stalp, asteptand nerabdator.

Aahahah, defapt nu am nici macar chef de povestioarele astea inventate.
Am zis sa aprind tigari in loc de lumanari dar nu ajungea pachetul.
Sambata noaptea eram tolanit pe iarba, cu tigara in gura si ochii atintiti spre cer. In jurul meu
lumea dansa, o tipa se juca cu parul meu si eu plecasem cu gandul la poluarea luminoasa.
Asta din cauza ca in urma cu 2 saptamani fusesem la Observator si vazusem o prezentare
teorica a boltei ceresti fara influenta negativa a iluminatiei urbane.
"Uitati cate stele ati putea vedea daca nu am avea poluare luminoasa!!! wooooow"
Si la 2 saptamani distanta eram intr-o pozitie familiara:

"Pai pula mea, eu cand scoteam capul din cort, la mare, ca sa fumez o tigara, vedeam mult mai multe stele"
Am primit 43 de urari de "la multi ani" pe Facebook, 3 prin sms, 4 pe mail, 6 fata in fata, 1 la telefon si una prin mesagerie vocala.
Si totusi, acum ca ma gandesc mai bine, nu am mai vazut niciodata asa de multe stele ca la mare.

Eram si mai fericit pe atunci.

0 comments: