Arde!

Placerea, dragul meu, se ascunde adanc in ea.

Plagiez concepte. Imi amintesc bine cum eram acum vreo 10 ani, dar tind sa uit
cantitatile de sex, alcool si droguri epuizate intre timp. Imi recitez perfect rolul atribuit.
Dar acum nu sunt pe plaja, scaunul ros imi imbratiseaza incomod curul, camera dezordonata se sintonizeaza cu mintea mea si led-urile semaforice imi vestesc epilepsia: miroase a realitate.

Si realitatea rejecteaza alegoriile.
In realitate iti curge nasul, ploua, esti nefutut si farfuriile sunt nespalate.
"Dupa ce termini temele poti sa te duci sa te joci"

Uit inceputul.

Maine dimineata continua monoton jocul si eu sunt foarte bucuros sa particip.
Ma voi ridica incet de langa ea, incercand sa nu o trezesc.
Imi voi turna niste cafea amara intr-o cana pe care scrie "le jeux sont fait". Orasul imi va murdari pantofii. Ma voi intoarce seara cu prajiturile ei preferate si cu 3 eclere pentru mine.
O voi face doar pentru recompensa.
Placerea, dragul meu, se ascunde adanc in ea.

0 comments: