Da-te mai asa, n-am loc

Pe data de 6 decembrie 2010, m-am intors definitiv (pana la proba contrarie) in Romania, dupa o sedere de aproape 10 ani in strainatate. Nu am fost la capsuni, nu am lucrat pe santier si nu mi-am luat un bmw. Atipic.

In opinia marii adunari silvice, eu nu am ce cauta aici. Ca cetatean al lumii si purtator de limba
si buletin macaronar, eu la aici nu trebuia sa ma rebransez. Cum ca aici-ul nu e de mine.
Libertatea de exprimare este supraestimata, cum la fel este si interesul meu in a aduce motive beton pentru a-mi sustine alegerea.
Dar publicitatea negativa nu exista.
In ultimul timp dau interviuri.
De ce vrei sa lucrezi in cadrul acestei companii?
Care sunt situatii stresante pentru tine si cum le faci fata?
Cum iti structurezi timpul pe care il ai la dispozitie?
[si nelipsita]
De ce ai ales sa te intorci in tara?

Felicitari, CV-ul dumneavoastra a fost selectat pentru urmatorul proces de recrutare.
Putem stabili un interviu?
...

0 comments: