Poligraf

Cred ca ai nevoie de o punga de plastic pe fata.
Nu vrei sa spui o punga de hartie?
Tu te-ai vazut in oglinda?

Proaspat trezit imi cercetez imprejurimile. Dormitul pe plaja mi-a repozitionat coloana incat doar pozitia erecta sa imi mai fie folositoare. Vreau la buda darrr... banii sunt in portofel, portofelul in pantaloni, pantalonii in cort...si eu pe afara in chiloti si cu o mana la ochi.
Observ...
cum taximetristul ma claxoneaza furios. Apas acceleratia, revenind curios cu privirea la oglinda retrovizioare. Nu a plecat de pe loc. Pe ce culoare am trecut? Soarele de dimineata strapunge cu greu geamul manjit de gainat si nisip de la mare, in timp ce eu o bag intr-a 3a.
Si intra...
un aer racoritor intr-o camera portocalie. E si mai portocalie de cand i-am lipsit peretii, cei faradeunghidrept, de tablourile mele pseudo-artistice. O planta in colt i-ar mai fura din identitatea minimalista. Ceva lipseste in camera asta, ceva pierdut de niscaiva timp.
De 30 de minute...
tot ma amagesc ca voi reusi sa deschid ochii. Cad dintr-un vis in altul si nu mai e mult pana cand bratele se vor deschide pentru a ma re-primi in comunitatea proletara nativa plantatiei.
Proaspat trezit imi cercetez imprejurimile, seara insa prefer sa nu o fac.

0 comments: