Lumea buna o arde pe la Zebra, gen

Urc scarile spre Kremlin. Le cobor inapoi oripilat de fitzosenia bacauana in momentul de glorie.
Kremlin e club. Kremlin e si un loc in care pizdutele se aprind si pulimea se dilata.
Snobismul meu se declara satisfacut pe jumatate.





Ma tarasc pana in Zebra. Gen, nimic nu se compara cu Zebra.
Mai nou, Zebrei ii este greu sa se compare cu Zebra, gen.
Zebra e club. Zebra tot incearca sa fie club de cand am tras placenta dupa mine.
De cand cu Kremlin, la Zebra se scot artificiile cand se afiseaza mai mult de 10 clienti.
Imi aprind o tigara, razuiesc imprejurimile cu ochi de soim impaiat (gen) si observ o silueta
cunoscuta. Bruneta. In alte cuvinte, o fosta. Insotita.
Imi iau berica, ma transfer la masa lor, ii salut, imi iau flit de calitate,
si ma refugiez ranit pe o canapea.
Lingandu-mi ranile provocate orgoliului, ridic privirea. Remediul nu se lasa asteptat.
80 la suta din pizdutele falfaitoare din Zebra e cu ochii pe mine. Majoritatea cu prieteni.
Moment in care eu imi aprind o tigara si tipii isi iau in brate prietenele si le saruta nervos.
Hei, ce pot spune. Salvez planeta one couple at a time, gen.
Imi fac un joint sub privirea consternata a intregului club, il fumez si plec acasa.

Esec.

0 comments: