Facem speculatie, creste valoarea

Ar fi fost mai eficace un titlu de genul "Sunt extenuat".
M-ar fi transportat pe locul intai al compatimirii pe incredere.

Defapt sunt viu, verde si standul meu e ala pe care scrie mare:
"Pana cand ligamentele ma tin in picioare, merge treaba".
Satisfactia vine la sfarsit si te ia prin surprindere.
O pura coincidenta face ca de data asta sa nu fie dupa coitus.
Ci mai exact pe ninsoare.
Cursuri, teatru, job, antrenament. Intre pauze ma gasiti zgribulit la scari de bloc, lingandu-mi pe de-a lungul tigara.
Astazi m-am pitit unde reusesc eu de obicei sa ma ascund cel mai bine, direct in vazul lumii.
Am ras, zambit, am organizat, vandut, am recitat, ascultat si am sustinut. Un succes extraordinar,

un Gabriel de milioane dar care la licitatia de astazi il vom vinde incepand de la... going once, going twice...

0 comments: