Pana si titlul e simplu

Stiu ca nu intelegeti o pula din ceea ce eu scriu.
Si nu as scrie despre asta daca nu ar fi devenit o problema si pentru mine.
Da, nu mai inteleg o pula din ceea ce scriu.
Dar nu e bai, se rezolva. Si cum am realizat din pacate recent, va trebui sa ma suportati
pe toooooata durata reabilitarii.
Spre bucuria tuturor, vom trece rapid prin toate stadiile.
1. Negare
Ei pe draq nu intelegeti, va e lene sa cititi. Viata e in sine o metafora enorma, de ce nu am imparti-o

in mici bucatele pe blogul meu. Hai, ca nu e asa complicat, ce naiba.
2. Manie
Da ce mai, sunteti inculti? Cum pula mea sa va fie asa de greu sa aplicati ceea ce ma screm eu sa scot

aici la vietile voastre anoste?
3. Targuiala
Ok, facem asa. Eu promit ca scriu mai pe intelesul tuturor daca macar va chinuiti putin mai mult.

Trebuie sa ajungem la un compromis, nu?
4. Depresie
Nu conteaza. Oricum nimeni nu imi urmareste blogul, scriu doar de dragul de a ma citi singur.

Frumusetea e nimic fara apreciere.
5. Acceptare
Da, stiu ca nu intelegeti o pula din ceea ce scriu. Tocmai de asta lucrurile se vor schimba.

1 comments:

Elyxa said...

Free hugs 4 u pe perioada reabilitarii !

P.S. oricat de pueril ai considera, i don't give a shit... i give hugs !!! fuck you :P